Capçalera agenda

Foix Itineraris guiats
de des.

Visita guiada a la desembocadura del riu Foix

Ajuntament de Cubelles

Horari d'inici: 10 h

Lloc: Entrada sud de l'espai: al creuament entre el passeig de la Mar Mediterrània amb carrer del Pla de Sant Pere

Cubelles

Organitzadors: Ajuntament de Cubelles

Telèfon: 938 952 500

A/e: turisme@cubelles.cat

Públic a qui va dirigida l'activitat: General

Accés: gratuït

Descripció:

La visita consisteix en una passejada per l'entorn de la desembocadura i part dels marges del riu Foix, on buscarem i explicarem les diferents espècies d’aus i mamífers que habiten el riu Foix.

També es dotarà les visites de material òptic (telescopi i prismàtics), el que permetrà una observació d'ocells i una experiència amb la fauna molt propera.

Categories: fauna, vertebrats, ocells, mamífers, Foix, Biodiversitat, Itineraris guiats,