Garraf Educació ambiental | Passejades guiades

Horari d'inici: 10 h

Horari complet:
de 10 a 12.30 h

Lloc de trobada: Ruta Ribes: ermita de Sant Pau. Ruta Les Roquetees: al final del carrer de la Talaia.

Organitzadors: Ajuntament de Sant Pere de Ribes

A/e: .

Públic a qui va dirigida l'activitat: General

Accés: gratuït

Descripció:

Banys de Bosc. S'apropen més a ciutadania i visitants per connectar amb la natural i millorar la salut. Vols reconnectar amb la natura d’una manera més conscient i sensorial?

Apunta't i gaudeix de l'experiència d'un Bany de Bosc a Sant Pere de Ribes. Una activitat guiada apta per a tots els públics.

Dos itineraris:
*Itinerari 1_Ruta Ribes. Punt de Trobada: Ermita de Sant Pau
*itinerari 2_Ruta Les Roquetes. Punt de Trobada: al final del carrer de la Talaia

Requisits activitat:

Activitat gratuïta. Places limitades  Inscripcions per ordre d'arribada. aquí . En cas de places exhaurides, us trucaran per oferir una data alternativa.

Les inscripcions es tancaran el dijous abans de cada sessió, a les 14h.

Més informació: https://www.santperederibes.cat/municipisaludable/sprparc/banysdebosc

Categories: general, Garraf, Educació ambiental, Passejades guiades,