Capçalera agenda

Garraf Actes i presentacions | Audiovisuals | Cursos i tallers | Expos. temporals | Visites guiades
de febr.
2024

Dues exposicions, una videocreació i una obra del trimestre

fins al 24/03/2024

Detall cartell de l'exposició de fotografies

Horari d'inici: Dissabtes i diumenges a les 10 h

Horari complet:
Dissabtes i diumenges de 10 h a 14 h

Lloc: Vallgrassa, Centre Experimental de les Arts, Parc del Garraf, Begues
Ctra. del Ratpenat a la Plana Novella, km. 7,5
Begues

Organitzadors: Brancal d'Art, S.L.

Telèfon: 619 567 476

A/e: jordi@jordialigue.cat

Públic a qui va dirigida l'activitat: General

Accés: gratuït