Xarxa de Parcs Naturals Actes i presentacions | Expos. temporals
de març

Presentació de l'exposició 'Em queda la mirada'

Detall cartell

Horari d'inici: 19 h

Lloc: Espai Sant Lluc
Carrer dels Mercaders, 42

Organitzadors: Vallgrassa. Centre Experimental de les Arts

Telèfon: 933 024 579

A/e: santlluc@santlluc.cat

Públic a qui va dirigida l'activitat: General

Accés: gratuït

Descripció:

La mostra, ideada per Jordi Aligué i realitzada a través de Vallgrassa. Centre Experimental de les Arts, compta amb el suport de la Diputació de Barcelona i l’Ajuntament de Begues, a més a més dels ajuntaments de Bilbao i Orozko, la Diputación Foral de Bizkaia, la Fundación Blas de Otero i Sant Lluc de Barcelona.

Les obres recollides en aquesta exposició han estat creades amb la voluntat d’oferir una mirada diferent a l’obra del poeta basc, una obra compromesa socialment en un moment històric marcat per la repressió del règim franquista.

Durant l’acte es realitzarà la lectura de 10 poemes de Blas de Otero amb l’acompanyament musical d’Arturo Blasco.

La mostra es podrà visitar del 15 de març al 13 d'abril.

Més informació: http://www.santlluc.cat/

Categories: Xarxa de Parcs Naturals, Actes i presentacions, Expos. temporals, general,