Capçalera agenda

Garraf Actes i presentacions | Audiovisuals | Cursos i tallers | Expos. temporals | Itineraris guiats
de març
2021

Tres exposicions: Espai Fotogràfic Humberto Rivas, Espai Interdisciplinari i Espai Videogràfic Carles Hac Mor

fins al 02/05/2021

Pau Farell

Horari d'inici: De divendres a diumenge a les 10 h

Horari complet:
De divendres a diumenges de 10 a 14 h

Lloc: Vallgrassa, Centre Experimental de les Arts
Vallgrassa, Centre Experimental de les arts, Parc del Garraf, Begues
Parc del Garraf, Begues

Organitzadors: Brancal d'Art, S.L.

Telèfon: 937 440 656 / 619 567 476

A/e: jordi@jordialigue.cat

Públic a qui va dirigida l'activitat: General

Accés: gratuït