Garraf Actes i presentacions | Audiovisuals | Cursos i tallers | Expos. temporals | Itineraris guiats | Recitals
de febr.
2023

Tres exposicions: Espai Fotogràfic Humberto Rivas, Espai Interdisciplinari i Espai Videogràfic Carles Hac Mor

fins al 02/04/2023

Vallgrassa

Horari d'inici: De divendres a diumenge, a les 10 h

Horari complet:
De divendres a diumenge, de 10 a 14 h

Lloc: Vallgrassa, Centre Experimental de les Arts, Parc del Garraf, Begues
Carretera del Ratpenat a la Plana Novella, Km. 7,5
Parc del Garraf - Begues

Organitzadors: Brancal d'Art, S.L.

Telèfon: 937 440 656 / 619 567 476

A/e: jordi@jordialigue.cat

Públic a qui va dirigida l'activitat: General

Accés: gratuït

Descripció:

Dues exposicions, una videocreació, i una Obra del trimestre:
Espai Interdisciplinari: Col·lectiva ''Tribut a Pep Mata'' Roger Vilà, Joan Ramell, Ana Gallinal, Jordi Aligué, Alain Chardon, Arturo Blasco, Humberto Rivas, Maria Helguera, Salvador del Carril, Anna Bellvehí, Pep Fajardo, Carles Hac Mor, Ester Xargay, Josep Massana, Carles Azcón, Guillem Vidal, Teresa Gómez, Ferran Freixa, Pau Farell, Josep Clopés, Gemma Nogueroles, Ferran Freixa.
Espai Fotogràfic Humberto Rivas: Pep Mata - umbral-es - karratz, el espejo del cielo - Parc del Garraf, llum d'hivern 2018-2019.
Espai de videocreació Carles Hac Mor: Entrevista a Pep Mata.
L'Obra del trimestrte: Albert Barreda.

Categories: Garraf, Actes i presentacions, Audiovisuals, Cursos i tallers, Expos. temporals, Itineraris guiats, Recitals,