Capçalera agenda

Garraf Actes i presentacions | Audiovisuals | Expos. temporals | Itineraris guiats | Recitals
de maig
2022

Tres exposicions: Espai Fotogràfic Humberto Rivas, l'obra del trimestre i l'Espai Videogràfic Carles Hac Mor

fins al 31/07/2022

Horari d'inici: De divendres a diumenge, a les 10 h

Horari complet:
De divendres a diumenge, de 10 a 14 h

Lloc: Vallgrassa, Centre Experimental de les Arts, Parc del Garraf, Begues
Carretera del Rat-Penat a Plana Novella, Km. 7,5
Parc del Garraf, Begues

Organitzadors: Brancal d'Art, S.L.

Telèfon: 937 440 656 / 619 55 74 76

A/e: jordi@jordialigue.cat

Públic a qui va dirigida l'activitat: General

Accés: gratuït