Xarxa de Parcs Naturals
d’oct.
2017

Com podem millorar la seguretat dels nuclis de població davant dels incendis forestals?

Horari d'inici: 10 h

Horari complet:
de 10 a 13.30 h

Lloc: Sala de Graus. Edifici C. Facultat de Ciències i Biociències. UAB.

Organitzadors: CREAF, UAB i Diputació de Barcelona

Telèfon: .

A/e: .

Públic a qui va dirigida l'activitat: Científic/estudiós

Accés: gratuït

Descripció:

Objectiu de la jornada

- Informar sobre els serveis que actualment ofereix la Diputació de Barcelona en matèria de prevenció d'incendis forestals a les urbanitzacions i nuclis de població.

- Transferir resultats sel seguiment dels efectes ecològics dels tractaments forestals per a l'obertura de les franges perimetrals i les parcel·les interiors als nuclis de població.

- Resoldre les inquietuds en relació a la gestió de les mesures de prevenció d'incendis forestals a les urbanitzacions.

Requisits activitat:

Destinataris: Tècnics municipals de medi ambient o de desenvolupament rural. Alcaldes i regidors d'ajuntaments amb nuclis de població en zones forestals.

Inscripcions: L'assistència és gratuïta, però cal inscriure-s'hi en aquest formulari (es donarà prioritat a les persones que pertanyen als col·lectius destinataris).

Categories: Prevenció incendis, Xarxa de Parcs Naturals, general,