Guilleries-Savassona Fires i festes

Organitzadors: Ajuntament de Sant Julià de Vilatorta

Telèfon: 938122179/ 938122786

A/e: sjv.visita@vilatorta.cat

Públic a qui va dirigida l'activitat: General

Accés: gratuït

Descripció:

Els dies 30 i 31 de maig d'enguany, l'Ajuntament de Sant Julià de Vilatorta organitza la 7a Fira de Ceràmica i Terrissa El Tupí. El Mag Lari serà el president d'honor de la Fira del Tupí d'enguany. El podreu veure en els actes d'inauguració el proper 30 de maig a Sant Julià de Vilatorta Aquesta Fira, de caire monotemàtic i on conviuen perfectament al innovació i la tradició, té com a objectiu preservar la centenària tradició en el món de la terrissa i fomentar el treball artesanal en la ceràmica.

Per això aquest any continuem amb el projecte ( I+ T ) on l'ofici i la creativitat es fusionen per crear noves formes que connecten amb la societat actual.

Aquest any, els objectes presentats estaran destinats a l'àmbit de la farmàcia i herbes medicinals.

Com sempre també tenim previstes diferents activitats complementàries per tots els públics: projeccions, tallers, màgia, demostracions d'ofici, exposicions, conferències... Aquest any continuarem reservant un espai pel "Mos del Tupí", on els restauradors locals serviran productes gastronòmics amb un vincle comú, la cuina amb terrissa.

Més informació: http://www.vilatorta.cat/actualitat/noticies/2015-01-23-fira-del-tupi-2015.html

Categories: Guilleries-Savassona, Fires i festes, general,