Guilleries-Savassona Visites guiades | Passejades guiades

3 hores

Lloc: Per camins i boscos

Sant Julià de Vilatorta

Lloc de trobada: Centre d'informació de l'Espai Natural Guilleries-Savassona a Sant Julià de Vilatorta
Parc de les Set Fonts

Organitzadors: Ajuntament de Sant Julià de Vilatorta i Meteovilatorta

Telèfon: 938122179 938122786 609462201

A/e: sjv.visita@vilatorta.cat  observatori@meteovilatorta.cat

Públic a qui va dirigida l'activitat: General

Accés: de pagament

Preu: 3 eu. adults

Descripció:

La ruta de l'Aeròdrom Vilatorta està formada per les restes de l'antic camp d'aviació, amb un total de 13 refugis, un hangar i un polvorí. l'Aeròdrom va néixer el 1938 i esdevé un testimoni privilegiat dels esforços del govern republicà per crear una xarxa d'estructures de defensa per contrarestar els atacs franquistes. Amb l'objectiu de muntar petits caça bombarders, l'Aeròdrom entra en funcionament per tal d'intentar frenar l'última ofensiva de les tropes nacionals sobre Catalunya. L'Aeròdrom engloba els municipis de Sant Julià de Vilatorta, Santa Eugènia de Berga i Calldetenes.

Requisits activitat:

Recordeu de venir adequadament calçats i degudament protegits del sol.

Més informació: http://www.vilatorta.cat/municipi/visitans/itineraris/aerodrom-de-vilatorta-el-camp-daviacio-dificultat-baixa-distancia9-km.htm

Categories: Visites guiades, Passejades guiades, Guilleries-Savassona, general,