Guilleries-Savassona Visites guiades | Passejades guiades

1 hora i 30 minuts

Lloc: Pels carrers del poble

Sant Julià de Vilatorta

Lloc de trobada: Centre d'informació de l'Espai Natural Guilleries-Savassona a Sant Julià de Vilatorta
Parc de les Set Fonts

Organitzadors: Ajuntament de Sant Julià de Vilatorta i Meteovilatorta

Telèfon: 938122179 938122786 609462201

A/e: sjv.visita@vilatorta.cat  observatori@meteovilatorta.cat

Públic a qui va dirigida l'activitat: General

Accés: de pagament

Preu: 3 eu. adults

Descripció:

El poble de Sant Julià de Vilatorta és un museu a l'aire lliure d'arquitectura modernista i noucentista. La Ruta s'atura davant d'un gran nombre d'edificis, a partir dels quals es podran seguir les explicacions dels moviments arquitectònics de moda de finals del segle XIX i començaments del segle XX, el modernisme, els estils historicistes i el noucentisme, així com la història i costums de les famílies que hi van viure. Cal destacar el Casal Núria, Ca la Manyana o el Parc de les Set Fonts, obres de Miquel Pallàs, el Col·legi el Roser, edifici modernista, antiga escola agrícola per nens orfes, i d'altres edificis d'arquitectes de renom com   Enric Sagnier o Josep Danés.

Requisits activitat:

Recordeu de venir adequadament calçats i degudament protegits del sol.

Més informació: http://www.vilatorta.cat/municipi/visitans/itineraris/aerodrom-de-vilatorta-el-camp-daviacio-dificultat-baixa-distancia9-km.htm

Categories: Guilleries-Savassona, Visites guiades, Passejades guiades, general,