Capçalera agenda

Organitzadors: Ajuntament de Tavèrnoles

Telèfon: 938 122 036

A/e: turismetavernoles@tavernoles.cat

Públic a qui va dirigida l'activitat: General

Accés: de pagament

Preu: 6 € (menors de 10 anys gratuït)

Descripció:

Descobrim la nostra pròpia mitologia, molt rica. Estar en contacte amb personatges fantàstics, d'una banda ens ajuda a explicar com vivia la gent segles enrere i a mantenir viu el patrimoni immaterial que van crear, i alhora ens reconnecta amb els nostres orígens primaris, la naturalesa, font de vida i de fets meravellosos.

Requisits activitat:

Observacions: no apte per a persones amb mobilitat reduïda.

Es recomana calçat còmode.

Més informació: https://www.tavernoles.cat/actualitat/agenda/8372-ruta-guiada-dels-essers-fantastics.html

Categories: Guilleries-Savassona, Turisme sostenible, Itineraris guiats, Visites guiades,

Recursos.

CartellCartell visita