Guilleries-Savassona Cursos i tallers

Setmana de la ciència a Sant Julià de Vilatorta. Viu el parc

fins al 18/11/2019

Horari d'inici: 19 h

Lloc: Aula de Cultura i sala de conferències del pavelló esportiu municipal
Av. Sant Llorenç, 80
Sant Julià de Vilatorta

Organitzadors: Ajuntament de Sant Julià de Vilatorta

Telèfon: 938 122 179

A/e: sjv.visita@vilatorta.cat  observatori@meteovilatorta.cat

Públic a qui va dirigida l'activitat: Familiar/infantil

Accés: gratuït

Descripció:El programa Viu el parc us ofereix un munt d'activitats gratuïtes, variades i engrescadores per apropar-vos l'Espai Natural de les Guilleries-Savassona i els municipis que el conformen. Fins el 24 de novembre es podrà veure una exposició de ceràmica de Pep Madrenas a ca l'Anglada. El divendres 15 a les 7 de la tarda, a l'Aula de Cultura, es farà una conferència: ''Els recursos d'aigua a Sant Julià de Vilatorta. La singularitat i importància de les Set Fonts'' a carrec de Josep Mas-Pla. El dissabte a les 11 del matí, a la sala d'actes del pavelló, es farà un taller de fabricació d'un fonògraf a càrrec de Fusi i a 2/4 de 5 de la tarda jocs de consciència ambiental: ''Juguem amb energia'' a càrrec de GAIA-Serveis Ambientals i a les 7 de la tarda una conferència: El forn ceràmic com a reactor químic''a ca l'Anglada, a càrrec de Pep Madrenas. L'acte del diumenge, consistirà en la construcció d'un rellotge d'estels, a càrrec de Francesc Gutiérrez d'ACTER, a la sala d'actes del pavelló esportiu municipal. Tots els actes són gratuïts.

Categories: Guilleries-Savassona, Cursos i tallers, general,

Recursos.