Guilleries-Savassona Cursos i tallers
de nov.
2016

Taller Meterològic Infantil. Fem Correr l'Aigua. Setmana de la Ciència. Viu el Parc

Horari d'inici: 11 h

Horari complet:
11 h - 13 h

Lloc: Pavelló esportiu municipal
Av. Sant Llorenç, 80
Sant Julià de Vilatorta

Lloc de trobada: Pavelló esportiu municipal
Av. Sant Llorenç, 80

Organitzadors: Ajuntament de Sant Julià de Vilatorta

Telèfon: 938 122 179

A/e: observatori@meteovilatorta.cat  sjv.pij@vilatorta.cat

Públic a qui va dirigida l'activitat: Familiar/infantil

Accés: gratuït

Descripció:

Taller adreçat a mares, pares, nens i nenes que impartirà Montse Llasat-Botija, del grup Gama de la UB.

Reproduirem mitjançant unes maquetes senzilles l'efecte de la pluja i construirem pluviòmetres (cal portar ampolles de plàstic de 1,5 litres buides).

Una de les maquetes representa un terreny permeable i l'altre un terreny impermeable. Els participants situen les casetes a la maqueta. Amb uns "esprais" es tira aigua sobre una maqueta i observarem l'efecte que té l'aigua sobre el terreny depenent de si és permeable o impermeable.

Més informació: http://www.vilatorta.cat/actualitat/agenda/taller-meterologic-infantil-fem-correr-laigua-setmana-de-la-ciencia.html

Categories: Cursos i tallers, Guilleries-Savassona, general,