Guilleries-Savassona | Montesquiu | Xarxa de Parcs Naturals Jornades tècniques | Educació ambiental
de juny

I Trobada de presentació d'estudis de les Guilleries-Savassona i de Montesquiu

Iñaki Relanzón

Horari d'inici: 9.30 h

Horari complet:
de 9.30 a 19 h

Lloc: Saló Catalunya de l'Ajuntament
Plaça de l'U d'Octubre, 1
Sant Julià de Vilatorta

Organitzadors: Diputació de Barcelona i Ajuntament de Sant Julià de Vilatorta

Telèfon: 934 022 843

A/e: jornadesparcs@diba.cat

Públic a qui va dirigida l'activitat: General

Accés: gratuït

Descripció:

Presentació

El 19 de juny tindrà lloc, a Sant Julià de Vilatorta, la I Trobada de presentació d'estudis de les Guilleries-Savassona i de Montesquiu. Ens trobarem per compartir informació sobre els estudis, actuacions i recerques fetes a l’entorn dels parcs.

En aquest escenari, us animem a presentar a la Trobada tots els treballs que, provenint d’institucions acadèmiques o de recerca, d’entitats diverses o bé realitzats a títol particular, estiguin centrats en el patrimoni natural i cultural d’aquests espais naturals i el seu entorn immediat. La posada en comú de coneixements i la divulgació que se’n derivi seran molt importants per a la consolidació i conservació d’aquests espais naturals.

Per aquesta raó, us convidem a participar a la Trobada, bé com a ponents, bé com a oients. Es podrà seguir tant presencialment com també virtualment pel canal Youtube de la Xarxa de Parcs Naturals.

Horari provisional:
Matí: de 9.30 a 14 h
Tarda: de 16 a 19 h

El programa estarà disponible dues setmanes abans de la trobada.

Presentació de comunicacions

Les persones que vulguin presentar a la Trobada una comunicació amb els resultats dels treballs realitzats durant aquest darrer període disposaran d'un màxim de 10 minuts per a fer-ho, i ho hauran de comunicar a l’organització en el moment de formalitzar la seva inscripció mitjançant el formulari per a ponents.

En aquesta inscripció s’haurà d’ajuntar un arxiu amb el resum de la comunicació, que seguirà els criteris següents:

• - Escrit en català, amb el nom de l’autor o autors, l’entitat o l’organisme a què pertanyen (adscripció) i paraules clau o termes de cerca del seu contingut (entre 3 i 6).
  • - No pot sobrepassar els 950 caràcters, incloent-hi les paraules clau i els espais.
  • - Format: Word, Arial 11 i interlineat 1,5.
  • - S'ha de lliurar abans del 15 de maig per tal de poder ser inclòs en la documentació que es donarà als assistents.

En el cas que la presentació la faci més d’una persona, n’hi ha prou amb que adjunti el resum una d’elles en el moment de la inscripció.

Pòsters

Les persones que vulguin presentar un pòster il·lustratiu dels seus treballs, presentin comunicació o no, comptaran amb un espai per exposar-los durant la trobada, i ho hauran de comunicar a l’organització en el moment de formalitzar la seva inscripció mitjançant el formulari per a ponents.

• - Format: és lliure.
  • - Mida: 100 cm d'alt x 70cm  d’ample, orientació vertical
  • - Es portaran directament a la Trobada. En cas que l’organització els hagi d’imprimir, es notificarà aquest fet i es lliurarà l’arxiu abans del 15 de maig.
  • - En cas de pòsters ja editats pels seus autors, s'hauran d’ajustar al màxim possible a aquests criteris.

Inscripcions

La jornada és gratuïta. Per raons organitzatives, les persones interessades a assistir-hi, ja sigui com a oients o com a ponents, hauran de formalitzar la inscripció corresponent.

Publicació de les comunicacions

Posteriorment, la Diputació de Barcelona publicarà en format digital els treballs presentats. Amb aquest objectiu, caldrà lliurar a l'organització:

No es publicaran els treballs la documentació dels quals arribi més tard del 15 d'octubre de 2024.

Les publicacions de les Trobades de presentació d’estudis estan disponibles a la Llibreria i als Centres de Documentació de la Xarxa de Parcs Naturals de la Diputació de Barcelona.

Secretaria de la trobada

Secció d’Ús Públic i Educació Ambiental

Gerència de Serveis d’Espais Naturals

Àrea d’Espais Naturals i Infraestructura Verda. Diputació de Barcelona