Litoral Educació ambiental | Itineraris guiats

Horari complet:
de 9.30 a 11.30 h

Lloc: Montornès del Vallès
Sortida per la plana de Can Vilaró i pel camí fluvial del Mogent des del pont de l'Ajuntament l’Av. Llibertat, 2, riu amunt, fins a la Riera de Vallromanes.
Montornès del Vallès

Lloc de trobada: Jardins de l'Ajuntament de Montornès
Av. Llibertat, núm. 2

Organitzadors: Xarxa de Parcs Naturals de la Diputació de Barcelona. Ajuntament de Montornès

Telèfon: Ajuntament: 935 721 170, extensions 1905 i 1110, o per whatsapp al 667 947 051

A/e: b.montornes@diba.cat

Públic a qui va dirigida l'activitat: General

Accés: gratuït

Descripció:

La Biblioteca Porta del Parc. Sortides Pas a Pas.

Itinerari per la plana de Can Vilaró i pel camí fluvial del Mogent des del pont de l'Ajuntament l’Av. Llibertat, 2, riu amunt, fins a la Riera de Vallromanes.

El riu Mogent preserva una biodiversitat sorprenent. I fa de connector. Vegetació, animals vertebrats, invertebrat i una munió d’organismes hi viuen i traginen. Amunt i avall i de través. Caminada guiada a càrrec de Joan Manel Riera, biòleg, educador ambiental i responsable de l’Escola de Natura del Corredor, a Ca l’Arenes, al Parc del Montnegre i el Corredor. En el marc de la celebració del 24 de maig, Dia Europeu dels Parcs. Setmana de la Natura. Dins del projecte Parcs i biblioteques... naturalment! de sensibilització ambientalment de l’àmbit de cada Parc i divulgar la diversitat del patrimoni del seu entorn natural més immediat.

Departaments organitzadors: Salut Pública i Participació.

Departaments col·laboradors: Patrimoni, Medi Ambient, Esports i Convivència, Biblioteca.

Institucions col·laboradores: ICS – CAP Montornès, Agrupació Excursionista Montornès.

salut.publica@montornes.cat o trucant al telèfon de l’Ajuntament 935 721 170, extensions 1905 i 1110 o per whatsap al 667 947 051

Requisits activitat: Públic destinatari: qualsevol persona que vulgui gaudir de companyia, conèixer l’entorn i fer una mica d’exercici físic.

Més informació: https://www.montornes.cat/municipi/on-som-i-com-arribar

Categories: Litoral, Dia Europeu dels Parcs, Educació ambiental, Itineraris guiats,