Capçalera agenda

Organitzadors: Ajuntament de Santa Coloma de Gramenet

Telèfon: 934 624 040

A/e: st.colomag@gramenet.cat

Públic a qui va dirigida l'activitat: General

Accés: gratuït

Descripció:''Let's clean Europe'' és una campanya d'acció comuna a nivell europeu organitzada per conscienciar sobre la quantitat de residus que llencem a la natura i promoure accions de sensibilització a través de la recollida i valorització d'aquests residus abocats de manera incontrolada als rius, platges, boscos,...

Requisits activitat: En el cas de voler particiar a l'activitat de ''clean-up day'' cal anar degudamnet protegit amb guants antipunxades, calçat adequat i gorra i ulleres de sol en cas que ho requereixi.

Categories: Parc Fluvial Besòs, Voluntariat, Educació ambiental, Parc Fluvial del Besòs, general,