Capçalera agenda

Lloc: Plaça de l'Ajuntament de la Roca del Vallès
Carrer de Catalunya, 18-24
La Roca del Vallès

Lloc de trobada: Plaça de davant de l'Ajuntament
Carrer de Catalunya, 18-24

Organitzadors: Biblioteca Municipal la Roca del Vallès

Telèfon: Cal inscripció prèvia al WhatsApp de la Biblioteca: 674 640 308 o al telèfon 938 424 461.

A/e: b.roca@diba.cat

Públic a qui va dirigida l'activitat: Familiar/infantil

Accés: gratuït

Descripció:

Sortida de descoberta naturalista per conèixer la geologia, la vegetació, la fauna i els usos tradicionals i moderns dels boscos i els camps de l’entorn natural de la Roca. A través d'eines pedagògiques i jocs diversos podrem identificar les roques, els arbres i arbustos i, fins i tot, els rastres d'animals (petjades, femtes, etc.). Ho amanirem amb la identificació dels cants dels ocells, i la Pedra Foradada i el Dolmen de Can Planes faran de testimonis silents de la nostra coneixença...
És recomanable anar ben calçat i amb roba adequada. Si teniu prismàtics, porteu-los.
Passejada a l’abast de tota la família i per a tots els públics a partir de 5 anys.
Punt de sortida: plaça de l’Ajuntament.
A càrrec de Pere Alzina i Bilbeny, biòleg i guia de natura.

Més informació: http://www.bibliolaroca.cat

Categories: Litoral, Dia Europeu dels Parcs, Educació ambiental, Passejades guiades,