Capçalera agenda

Litoral Educació ambiental | Itineraris guiats | Passejades guiades
de maig

Passat, present i futur: El canvi climàtic en boscos mediterranis

Manel Cantarero

Horari d'inici: 10 h

Horari complet:
De 10 a 13 h aproximadament

Lloc: Òrrius

Òrrius

Lloc de trobada: A la parada d’autobús Lleida - Entrada polígon industrial d'Òrrius

Organitzadors: Parc de la Serralada Litoral

Telèfon: 687 181 381 / 937 540 024

A/e: info.parcserraladalitoral@nougrado.com  p.slitoral@diba.cat

Públic a qui va dirigida l'activitat: General

Accés: de pagament

Preu: 4 €

Descripció:

Descobrirem tot el que ofereix el context mediterrani, identificant les plantes més característiques d'aquesta zona i reflexionant sobre com això podria arribar a modificar-se en un futur pels efectes del canvi climàtic.
Distància: 7,03 km
Desnivell: 295 m
Les places són limitades. Cal fer la inscripció prèvia (fins divendres anterior a l’activitat a les 13 h) omplint el formulari que trobareu a https://nascorformacion.com/parc-serralada-litoral.
Per a consultes us podeu adreçar a:
• Per correu electrònic: info.parcserraladalitoral@nougrado.com / p.slitoral@diba.cat
• Per telèfon: Nascor 687 181 381 / Parc de la Serralada Litoral 937 540 024

Si el temps no permet fer l’activitat en bones condicions, s’ajornarà a un altre dia a criteri de l’organització.
Cal portar calçat i roba adequats per caminar per la muntanya, aigua, gorra i protecció solar o impermeable, si el temps ho aconsella.

Més informació: https://nascorformacion.com/parc-serralada-litoral

Requisits activitat:

Preu: adults, 4 euros; menors, d’entre sis i dotze anys, 3 euros; menors de sis anys gratuït. Tenen un 10% de descompte les famílies nombroses i els membres del Cercle de Voluntaris dels Parcs Naturals.

Categories: Litoral, Educació ambiental, Itineraris guiats, Passejades guiades,