Litoral

'Recicletada' a dues rodes - Dia Europeu dels Parcs

Voluntariat | Itineraris guiats | Educació ambiental

22/05/2021

de 9.30 a 13.30 h aproximadament

Accés: gratuït

Públic a qui va dirigida l'activitat: General

Tres propostes de recorregut (veure a la descripció)

Vilassar de Dalt

Organitzadors: Consorci del Parc de la Serralada Litoral

937 540 024

p.slitoral@diba.cat 

M. Sergio López Conde

M. Sergio López Conde

Descripció:

L'activitat està inclosa dins les propostes que han fet els joves de l'IES Jaume Almera de Vilassar de Dalt, que han participat al projecte de servei comunitari del Parc d'enguany. L'activitat consisteix en una bicicletada amb tres propostes de recorregut diferents a desenvolupar de forma lliure, dins la franja horària establerta i en grups de màxim 6 persones. La idea és que mentre es fa el recorregut en bicicleta, es vagi recollint la brossa que ens trobem pel camí. El grup que més quilos de brossa reculli guanya. El premi és tenir un parc més net. Els recorreguts passen pel Centre d’informació de la Creu de Can Boquet, on trobarem un vehicle del Parc per dipositar les deixalles que recollim al llarg de la ruta.
Fora de l’horari establert caldrà que cadascú dipositi les deixalles recollides als contenidors del municipi. Cal portar guants i un recipient o bossa per recollir les deixalles. Us hi animeu?
Podeu penjar les vostres imatges a les xarxes socials amb l'etiqueta #RecicletadaDuesRodes per tal de donar visibilitat a l'acció. Us hi esperem!

Activitat emmarcada en el Dia Europeu dels Parcs i la Setmana de la Natura 2021.

Totes les rutes tenen el seu punt d’inici al nucli urbà:

Ruta 1: 4 km (anada i tornada)

Ruta 2: aproximadament 8 km

Ruta 3: aproximadament 9 km

Requisits activitat:

Per consultes us podeu adreçar a:
Per correu electrònic: p.slitoral@diba.cat
Per telèfon: 937 540 024

IMPORTANT: Cal portar mascareta. Per recomanacions sanitàries relacionades amb la COVID-19, dugueu la mascareta posada i mantingueu les distàncies de seguretat requerides entre persones.
Cal circular en grups de 6 persones o inferiors, a velocitat tranquil·la i respectant la resta d’usuaris del Parc.
Cal portar calçat adequat, roba còmoda i adequada al temps que faci, gorra, esmorzar i aigua.


compartir

Cercador d'activitats




        Subscriu-te als nostres butlletins

         

        Rep els nostres butlletins de Parcs.

        Subscriu-te a l'agenda i a l'Informatiu

        fent clic als botons de sota.

        butlletí gaudim

        Subscriu-te a gaudim als parcs (agenda) Subscriu-te a l'Informatiu dels parcs

        Suggeriments, opinió i xarxes socials

         

        Envia'ns els teus suggeriments, opina

        i visita les nostres xarxes socials

        Suggeriments

        Suggeriments Opina Xarxes socials