caes

Marina

ACTIVITAT ANUL·LADA - Dia Europeu dels Parcs. Aus nidificants a la Serralada de Marina. Passeig ornitològic per diferents ecosistemes del parc

Passejades guiades | Itineraris guiats

24/05/2020

de 9.a 13.30 h

parc.activitat.acces: parc.activitat.gratuit

parc.activitat.tipuspublic: parc.activitat.general

Tiana

Tiana

parc.activitat.lloc-trobada: A concretar en fer la reserva

Organizers: Parc de la Serralada de Marina

933 956 336

p.smarina@diba.cat 

Montserrat Dolz Lazaro

Montserrat Dolz Lazaro

Descripció:

Passejada circular per boscos, prats i matollars, per intentar veure i conèixer alguns dels ocells nidificants en els diferents ambients del parc. La biologia, l’ecologia i la identificació dels ocells, tant morfològica com pels seus cants, seran una part important de la sortida.

Recorregut: 4 km. Dificultat: baixa. Gossos: NO

parc.activitat.requisits:

Les activitats són gratuïtes i les places limitades.

Reserves:es faran a partir de 10 dies abans de l’activitat i segons l’ordre d’inscripció. A menys que quedin places lliures, es limitarà a un màxim de sis participants per inscripció i a tres activitats anuals per persona.
Informació i inscripcions: cal fer la inscripció prèvia a l’Oficina del Parc de la Serralada de Marina (feiners, de 10 a 15 h), tel. 933 956 336 a excepció de les passejades dels dies 9 de febrer, 26 d'abril i 1 de novembre (consulteu-ne la descripció).

Si el temps no permet fer l’activitat en bones condicions, es posposarà a un altre dia a criteri de l’organització.

Cal dur calçat adequat, roba còmoda, aigua i, de manera optativa, prismàtics.

No oblideu la càmera fotogràfica per poder participar en el VII Concurs de Fotografia Digital del Parc. Les vostres fotografies es podran lliurar fins al 24 de maig. Més informació a: parcs.diba.cat/web/marina/concurs-fotos

Gossos: no

More information: https://www.alocnatura.org/
compartir

Cercador d'activitats





butlletí gaudim

Subscriu-te als nostres butlletins

butlletí gaudim

Suggeriments, opinió i xarxes socials