Marina Degustacions | Passejades guiades | Expos. temporals | Educació ambiental | Visites guiades | Cursos i tallers
de maig

La primavera a la Serralada de Marina - Dia Europeu dels Parcs

Horari d'inici: 10 h

Horari complet:
De 10 a 14h

Lloc: Masia de Can Miravitges. Escola de Natura Angeleta Ferrer
Pomar de Dalt, 16
Badalona

Lloc de trobada: A la masia de Can Miravitges
Pomar de Dalt, 16

Organitzadors: Ajuntament de Badalona col.labora el Consorci del Parc Serralada de Marina

Telèfon: 933 950 105

A/e: escoladenatura@badalona.cat

Públic a qui va dirigida l'activitat: Familiar/infantil

Accés: gratuït

Descripció:

De les 10 a les 14 h se celebrarà a l’Escola de Natura Angeleta Ferrer, a la masia de Can Miravitges “La primavera a la Serralada de Marina”, una jornada participativa adreçada a tots els públics, emmarcada dins la Setmana de la Natura i el Dia Europeu dels Parcs; plena de tallers educatius, itineraris i activitats de sensibilització ambiental per conèixer els valors naturals i històrics de la Serralada de Marina. Compta amb la col•laboració del Parc de la Serralada de Marina, la Diputació de Barcelona, el Cos d’Agents Rurals, etc.
Té l’objectiu de posar en valor l’Escola de Natura Angeleta Ferrer com a pionera i referent de l’educació ambiental al nostre país i de donar a conèixer un espai que sintetitza els valors naturals, històrics i educatius de la Serralada de Marina
L’activitat es farà a l’entorn de Can Miravitges. Hi haurà dos espais principals; un serà l’esplanada situada a sota la masia on hi haurà la majoria de carpes de les entitats i activitats. A tot l’entorn de la masia i als espais de la mateixa hi haurà també nombroses activitats.

Tallers d’ALOC:
Itinerari ornitològic i anellament d’ocells
Testing fotogràfic d’insectes
Itinerari botànic
Itinerari papallones CBMS

Tallers de l’Escola de Natura:
El jardí de les papallones
El jardí de les aromàtiques
La bassa
El rusc d’abelles

Altres activitats i espais:
• Itinerari turó d’en Boscà (Museu de Badalona)
• Visita a Can Miravitges (Museu de Badalona.)
• Visita a la Mina de la Font del Pop
• Itinerari plantes invasores
• Espectacle infantil relacionat amb el bosc i la natura al final de la festa
• Tallers infantils i de joc constructiu per a la mainada (l'Obrador de la Riera)