caes

Marina

Passejada per la vall de Betlem (vegetació i fauna) i visita al monestir de Sant Jeroni de la Murtra i als horts ecològics de Conreu Sereny

Passejades guiades | Visites guiades

19/04/2015

Horari: de 9.30 a 13.30 h

Accés: gratuït

Públic a qui va dirigida l'activitat: General

Vall de Pomar

Badalona

Lloc de trobada: A concretar al fer la reserva

Organitzadors: Xarxa de Parcs Naturals - Diputació de Barcelona.

933 956 336

p.smarina@diba.cat 

Descripció:
Aquest itinerari dóna a conèixer els valors naturals i paisatgístics d'una de les poques valls sense urbanitzar del Barcelonès. Coneixerem l'evolució del paisatge des dels ibers fins avui. A mig matí gaudirem d'una visita guiada al monestir de Sant Jeroni de la Murtra i als horts ecològics de Conreu Sereny.
 
Recorregut: 4 km
Dificultat: baixa
 
Gossos: sí (lligats)
Requisits activitat:
Les activitats són gratuïtes i les places limitades.
Les reserves es faran a partir de 10 dies abans de l'activitat i segons l'ordre d'inscripció.
Es limitarà la participació per persona a un màxim de tres activitats anuals, a menys que quedin places lliures.
Informació i inscripcions: cal fer la inscripció prèvia a l'Oficina del Parc de la Serralada de Marina (feiners, de 10 a 13 h), tel. 933 956 336..
 
Si el temps no permet fer l'activitat en bones condicions, es posposarà a un altre dia a criteri de l'organització. Cal portar calçat adequat, roba còmoda, aigua i, de manera optativa, prismàtics. 
 
No oblideu la càmera fotogràfica, perquè podreu participar en el II Concurs de Fotografia Digital del Parc. Les vostres fotografies es podran lliurar fins al 31 de maig, més informació a:
parcs.diba.cat/web/marina/concurs-fotos.
Més informació: http://parcs.diba.cat/web/marina
compartir

Cercador d'activitats





butlletí gaudim

Subscriu-te als nostres butlletins

Rep els nostres butlletins de Parcs, subscriu-te a l'agenda i a l'Informatiu

butlletí gaudim

Suggeriments, opinió i xarxes socials

Envia'ns els teus suggeriments, opina i visita les nostres xarxes socials