Montesquiu | Xarxa de Parcs Naturals Jornades tècniques
de nov.
2015

3a jornada tècnica de tardor 2015 al castell de Montesquiu: Reptes de la gestió dels parcs urbans i la biodiversitat a escala local

Moment de la 2a jornada. Autor: Servei de Formació / Diba

Horari d'inici: 9.30 h.

Lloc: Centre de Recursos. Castell del Montesquiu

Montesquiu

Organitzadors: Àrea de Territori i Sostenibilitat de la Diputació de Barcelona

Telèfon: 934 049 300

A/e: ds.formacio@diba.cat

Públic a qui va dirigida l'activitat: Científic/estudiós

Accés: gratuït

Descripció:

Les ciutats són l'espai quotidià per a milers de persones i els parcs urbans la seva via més directe de contacte amb la natura.

Per altra banda, els ajuntaments tenen una gran despesa municipal en el seu manteniment (verd urbà, infraestructures, etc.) però en molts casos no es treu el màxim partit dels parcs com a espai social, cultural, de difusió dels valors ambientals o com espai de salut física i mental per al ciutadà.

Un nou model de gestió dels parcs que inclogui la dinamització de l'ús dels parcs pot representar una nova era en aquests espais per a ser espais d'èxit social.

Requisits activitat:

Aquesta jornada s'adreça especialment a responsables polítics i tècnics dels ajuntaments, de consells comarcals i de consorcis i a tots els tècnics que treballin per a la gestió del territori, medi natural, zones rurals, verd urbà, etc.

La jornada és oberta a qualsevol persona que estigui interessada en la temàtica.

Període d'inscripció: Fins el 22 de novembre de 2015 (inclòs) Places: 70

Més informació: http://www.diba.cat/web/cjs/inici/-/cjs/2465

Categories: Biodiversitat, hàbitats, Ponències, Divulgació, Montesquiu, Jornades tècniques, Xarxa de Parcs Naturals, Planificació i avaluació, Gestió del medi, general,