Capçalera agenda

Santa Maria de Besora

Organitzadors: Ajuntament de Santa Maria de Besora

A/e: st.m.besora@diba.cat

Públic a qui va dirigida l'activitat: General

Accés: gratuït

Descripció:Programa:
Sortida a les 9 h – Caminada guiada des del castell de Montesquiu o des de l'ajuntament de Santa Maria de Besora
Punt 1: Parc del Castell de Montesquiu, aparcament (caminada 2h aprox.)
Punt 2: Santa Maria de Besora, davant l’Ajuntament (un tram amb cotxe + caminada 1:30h aprox.)
També es pot arribar a Sant Moí per lliure, el camí més curt és l’accés per la Farga de Bebié des d’on es puja a peu.

A les 11 h: Esmorzar per a tothom a l'ermita

A les 12 h: Concert Viu el Parc amb el grup Dos x Quatre, agrupació coral a capella amb un repertori que va des de la música antiga, la gòspel, passant pel swing i el folklore popular.

Categories: Montesquiu, Trobades i aplecs, Itineraris guiats, general,