CAESEN

De 9 a 14 h

Lloc: Ermita de Sant Moí

Parc del Castell de Montesquiu

Lloc de trobada: A l'aparcament del Parc del Castell de Montesquiu i a Santa Maria de Besora, davant l’Ajuntament

Organitzadors: Parc del Castell de Montesquiu i Ajuntament de Santa Mª de Besora

Telèfon: 938 529 234

A/e: castellmontesquiu@gesbisaura.cat

Públic a qui va dirigida l'activitat: General

Accés: gratuït

Descripció:

El Parc del Castell de Montesquiu, amb la col.laboració de l'Ajuntament de Santa Maria de Besora i el Consorci de la Vall del Ges, Orís i el Bisaura, recupera un aplec que antigament era molt popular a la zona del Bisaura. L'ermita de Sant Moí, situada dins el parc, és una construcció preromànica que data aproximadament del segle X. Es troba dins del parc i dins el terme municipal de Santa Maria de Besora. Recuperar aquest aplec significa donar vida de nou a una zona i un element patrimonial del parc actualment poc conegut.

De 9 a 11 h: excursió a l'ermita de Sant Moí, dins el Parc del Castell de Montesquiu, amb dos punts de sortida: el Parc del Castell de Montesquiu i l'Ajuntament de Santa Maria de Besora. L'excursió en els dos casos és guiada i té una durada de 4 hores aprox. Els guardes del parc s'encarregaran del guiatge des del parc.

A les 11 h: esmorzar per a tothom.

A les 12 h: concert de música amb el grup Racons de sons, un recorregut pels sons de la mediterrània, dins el programa d'actes Viu el parc.

Requisits activitat: Cal vestir roba i calçat còmode per a l'excursió.

Categories: Montesquiu, Rutes, travesses i marxes, Viu el parc, Concerts, Visites guiades, general,

InfoRelacionadaPortlet