Capçalera agenda

Organitzadors: Ajuntament de Montesquiu

Telèfon: 938 529 100

A/e: montesquiu@montesquiu.cat

Públic a qui va dirigida l'activitat: General

Accés: de pagament

Preu: a consultar

Descripció:

Cursa dins l’Espai Natural Protegit del Parc del Castell de Montesquiu, amb la mítica pujada al Castell, passant per dins els jardins del mateix castell. Actualment la cursa es composa de dos recorreguts, el de “coll dels Tres Pals” de 10 km i el de “la Solana” de 5 km. Arran d’aquesta cursa va sorgir la idea d’organitzar també una cursa infantil amb diversos recorreguts per dins del municipi en funció de l’edat dels participants.

Més informació: https://ajmontesquiu.wixsite.com/cursacastellmntq

Categories: Montesquiu, Act. esportives,