Montesquiu Expos. temporals
de maig

Exposició de Pintura de Miquel Pratdesaba Ferrés

fins al 31/05/2015

Horari d'inici: Obert dissabtes i festius, d'11 a 14 h.

Lloc: Cabanya del Castell de Montesquiu

Montesquiu

Organitzadors: Xarxa de Parcs Naturals de la Diputació de Barcelona

Telèfon: 934 022 428

A/e: xarxaparcs@diba.cat

Públic a qui va dirigida l'activitat: General

Accés: gratuït

Descripció:

Inauguració de l'exposició dissabte 2 de maig de 2015, a les 12 h.

Pratdesaba Ferrés presenta l'obra en un conjunt surrealista i figuratiu molt marcat. L'artista sap impregnar en les seves composicions una varietat de sensacions que podem percebre i que no ens deixen impassius. A cada creació, encara que el visitant no ho adverteix, se'l convida a un joc: imaginar, recrear, contemplar un fragment d'una història latent, àgil i tangible.

Mari Valverde, professora

L'obra de l'artista de les terres catalanes ens acosta a un to de sinceritat i passió personal, característic en tot el seu treball. Un conjunt d'obres que ajuden a comprendre una tècnica pròpia de transparències en què l'estudi del dibuix i el color es relacionen i ens donen mons diferents dels quals parlen els seus temes: la realitat i la fantasia.

Sílvia Piqué, crítica d'art

Categories: Expos. temporals, Montesquiu, general,