Capçalera agenda

Detall cartell

Horari d'inici: 17 h

Lloc: Centre Cívic
Plaça de la Vila s/n (darrere l'Ajuntament)
08495 Fogars de la Selva

Organitzadors: Museu de la Pagesia i Ajuntament de Fogars de la Selva

Telèfon: 937 644 288 (Museu) / 972 864 973 (Ajuntament)

A/e: fds.museu@diba.cat

Públic a qui va dirigida l'activitat: General

Accés: gratuït

Descripció:Festa amb multitud d'activitats per recollir fons i fer un donatiu únic com a poble a la Fundació de la Marató de TV3. Entre els actes destaquen la xocolatada, la venda de productes, la pesada de la cistella, la tómbola, la quina... i moltes més!

Categories: Fires i festes, Montnegre-Corredor, general,