Montnegre-Corredor Act. gastronòmiques | Actes i presentacions | Cursos i tallers | Educació ambiental
d’abr.

Presentació literària "La gastronomia dels camins" i taller

Museu de la Pagesia de Fogars de la Selva

Horari d'inici: 11 h

Lloc: Museu de la Pagesia de Fogars de la Selva
Plaça Serra de Marina s/n
08495 Fogars de la Selva

Organitzadors: Museu de la Pagesia - Punt d'Informació de Fogars de la Selva

Telèfon: 937 644 288 (Museu) / 972 864 973 (Ajuntament)

A/e: fds.museu@diba.cat

Públic a qui va dirigida l'activitat: General

Accés: gratuït

Descripció:

S'acosta Sant Jordi i encara no saps quin llibre regalar? Al Museu de la Pagesia de Fogars de la Selva tenim la solució! El dia 21 d'abril, tenim preparada la presentació del llibre La gastronomia dels camins amb les autores Marisa Benavente i Pilar Herrera, que també ens faran un taller per aprendre a reconèixer algunes plantes comestibles.

Si tens ganes de començar a incorporar plantes silvestres als teus plats però no saps per on començar, aquesta és la teva! Apunta't i vine a la presentació!

Requisits activitat:

Places limitades. Inscripció prèvia fins el 16 d’abril: 937644288 | fds.museu@diba.cat

Més informació: http:\\museupagesiafogars.wordpress.com

Categories: Montnegre-Corredor, Act. gastronòmiques, Actes i presentacions, Cursos i tallers, Educació ambiental,

Recursos.

CartellCartell