Capçalera agenda

Organitzadors: Ajuntament de Vallgorguina

Telèfon: 629 591 218

A/e: info@turismevallgorguina.com

Públic a qui va dirigida l'activitat: Familiar/infantil

Accés: gratuït

Descripció:

T’agradaria aprendre a fer una pasta dentrífica ?Vols fer activitats amb nens? Aquesta activitat esta pensada per venir amb nens i en familia!!

De les mans de la biòloga i experta en fitoterapia Susanna Arjalaguer, farem una passejada on descobriràs plantes remeires i herbes per cuinar. Reconeixerem i identificarem les herbes remeieres que ens trobarem pel camí;  algunes de comestibles i d'altres que no. La Susanna ens explicarà com es recolecten, com s’assequen i com es guarden.

Requisits activitat:

Es imprescindible realitzar inscripció prèvia.

ATENCIÓ: A causa del COVID-19, establim unes mesures de seguretat seguint les recomanacions de les autoritats sanitàries, fins a nou avís. Les sortides seran en grups reduïts i els guies utilitzaran mascareta, altaveus o radioguies i mesures de distanciament adequades. També hi haurà unes mesures d’obligat compliment pels assistents:

• Ús de mascareta durant tota la durada de l’activitat.
  • Mantenir 1,5-2 metres de distància mínim entre els participants.
  • Es recomana l’ús de gel hidroalcohòlic.

Categories: Montnegre-Corredor, Educació ambiental, Passejades, Turisme sostenible,

InfoRelacionadaPortlet