Capçalera agenda

08302 Mataró

Lloc de trobada: Casa Capell
Passeig de l’Orfeó Mataroní, 15

Organitzadors: Centre de Documentació del Parc del Montnegre i el Corredor a Mataró (Can Boet) i Diputació de Barcelona

Telèfon: 937 582 206

A/e: p.montnegre.cdmataro@diba.cat

Públic a qui va dirigida l'activitat: General

Accés: gratuït

Descripció:Sortida guiada pel Xavier Escobar, col·laborador de l’Institut Català d’Ornitologia (ICO), per conèixer els ocells que habiten als parcs i jardins urbans de Mataró. Enmig de la ciutat hi ha una bona diversitat d’ocells i descobrirem que no tot són pardals, coloms i cotorres.
Itinerari circular i a ritme tranquil per recórrer tot el Nou i Antic Parc Central. Es recomana portar prismàtics i/o càmera de fotos. No oblideu aigua, esmorzar i roba adient per passejar segons la meteorologia.
Activitat dins els actes de celebració del Dia Europeu dels Parcs (24 de maig) i la Setmana de la Natura (Del 24 de maig al 5 de juny).

Requisits activitat:

Adreçat a adults. Podran assistir-hi nens de més de 10 anys, sempre que estiguin acompanyats de com a mínim un adult per nen.

Gratuït, amb inscripció prèvia al 937 582 206 (Horari de dl a dv de 10 a 14 h).

Més informació: http://culturamataro.cat/ca/article/mataro-celebra-la-setmana-de-la-natura-13905

Categories: Dia Europeu dels Parcs, Biodiversitat, Montnegre-Corredor, Itineraris guiats, fauna, ocells, general,