Capçalera agenda

Montnegre-Corredor Educació ambiental | Passejades | Turisme sostenible | Visites guiades
de nov.

Sortida remeiera de tardor

Sortida Remeira

Horari d'inici: 11 h

Horari complet:
d'11 a 13 h

Lloc: els boscos de Vallgorguina

Vallgorguina

Lloc de trobada: La Fàbrica
Carretera Nova 110

Organitzadors: Ajuntament de Vallgorguina

Telèfon: 629 591 218

A/e: info@turismevallgorguina.com

Públic a qui va dirigida l'activitat: General

Accés: de pagament

Preu: 25€

Descripció:

Reconeixerem i identificarem les herbes remeieres que ens trobarem pel camí; algunes de comestibles i altres que no. La Susanna ens explicarà com es recolecten, com s’assequen i com es guarden.
Farem un tastet de tisanes a la natura per enfortir el sistema respiratori, on tranquil·lament conversarem sobre plantes, els seus usos i com son d’importants per nosaltres.

Categories: Montnegre-Corredor, Educació ambiental, Passejades, Turisme sostenible, Visites guiades,