Montnegre-Corredor Cursos i tallers | Educació ambiental

Plaça Serra de Marina s/n
08495 Fogars de la Selva

Organitzadors: Museu de la Pagesia de Fogars de la Selva

Telèfon: 937644288 (Museu) / 972864973 (Ajuntament)

A/e: fds.museu@diba.cat

Públic a qui va dirigida l'activitat: General

Accés: de pagament

Preu: 10€ per família

Descripció:

T’agradaria aprendre a fer ratafia però no saps per on començar? Vols conèixer quines plantes es necessiten i com identificar-les? Arremanga’t, que ben aviat ho descobriràs!

La ratafia és una beguda molt nostrada d’un intens sabor i, la seva preparació, requereix de tot un ritual previ. La recol·lecció de les plantes que es necessiten per elaborar-la, ens obliga a parar atenció en les èpoques de florida, de maduració dels fruits, dels diferents indrets on hem d’anar a buscar cadascun dels ingredients. En definitiva, ens convida a connectar amb la natura!

T’esperem el diumenge 18 de juny a les 10h per fer un taller d’elaboració de ratafia, en el que faràs la seva pròpia beguda i te la podràs endur a casa. El taller el conduirà La Sobirana, una cooperativa de Santa Coloma de Farners especialitzada en l’elaboració de ratafia i altres licors casolans. Som-hi ratafiaire! Prepara la garrafa, que ben aviat l’ompliràs!

Requisits activitat:

L’activitat té un cost de 10€ per família i inclou tot el material, a excepció de la garrafa. Alerta, però, que LES PLACES SÓN LIMITADES.

Cal portar una garrafa de 2L.

Més informació: http://museupagesiafogars.wordpress.com/

Categories: Montnegre-Corredor, Cursos i tallers, Educació ambiental,