Capçalera agenda

Detall cartell

Horari d'inici: 18 h

Lloc: Centre Cívic
Plaça de la Vila s/n (darrere l'Ajuntament)
08495 Fogars de la Selva

Organitzadors: Museu de la Pagesia

Telèfon: 937 644 288 (Museu) / 972 864 973 (Ajuntament)

A/e: fds.museu@diba.cat

Públic a qui va dirigida l'activitat: General

Accés: gratuït

Descripció:Xerrada informativa sobre Malalties minoritàries (inclosa dins el el programa de conferències de la Fundació de la Marató de TV3) a càrrec d'un professional de la salut.

Categories: Conferències, Montnegre-Corredor, general,