Capçalera agenda

de maig

Vinyes de primavera a Trentapasses - Dia Europeu dels Parcs

Horari d'inici: 10 h

Lloc: Ajuntament de Vilalba Sasserra – Can Gol – Vinya d’en Gener – Sureda d’en Llobera – Ajuntament de Vilalba Sasserra

Vilalba Sasserra

Lloc de trobada: Ajuntament de Vilalba Sasserra

Organitzadors: Xarxa de Parcs Naturals

Telèfon: 934 727 670 / 938 679 452

A/e: p.montnegre@diba.cat

Públic a qui va dirigida l'activitat: General

Accés: gratuït

Descripció:

La vinya aporta vi, colors, diversitat, suor, cultura i estimació per la terra. Al tercer mil·lenni, mentre el bosc recupera els seus antics dominis, la vinya malda per sobreviure. Aquí, més que enlloc, passat, present i futur es donen la mà.

Durada: 3 h. Distància: 3 km. Desnivell: 80 m.

Requisits activitat:

Requisits: cal dur calçat còmode per caminar i cantimplora amb aigua.

Si el temps no permet fer l’activitat en bones condicions, s’anul·larà la sortida.

No cal inscripció prèvia.

Categories: Visites guiades, Montnegre-Corredor, Itineraris guiats, Passejades, Dia Europeu dels Parcs, general,