caes

Montnegre-Corredor

La Pedra Gentil i Tapioles. Passejada guiada

Passejades guiades | Visites guiades | Itineraris guiats

28/11/2021

10.00 h

Accés: de pagament - Adults, 3 euros; menors, entre sis i dotze anys, 2 euros. 10% de descompte per a famílies nombroses i per als membres del Cercle de Voluntaris dels Parcs Naturals

Públic a qui va dirigida l'activitat: General

Recorregut: Desplaçament en vehicles particulars fins al Pla d’en Duran (3 km). Pedra Gentil - Sant Genís de Tapioles – Quatre camins – Pi Xic –Gual de ca l’Arbocer–Santa Eulàlia de Tapioles – Pla d’en Duran

Vallgorguina

Lloc de trobada: Ajuntament de Vallgorguina

Organitzadors: Xarxa de Parcs Naturals

934 727 670 i 938 679 452

p.montnegre@diba.cat 

J.M. Riera

J.M. Riera

Descripció:

En aquest tros de muntanya trobem racons emblemàtics del Parc que ens descobriran els seus secrets sorprenents d’història, llegendes i natura. Una passejada suau però plena de descobertes.

Durada: 3 h  Distància: 4 km

Requisits activitat:

Les passejades guiades es poden fer amb reserva prèvia seguint les mesures de protecció anti COVID-19. Per a qualsevol dubte, poseu-vos en contacte amb els organitzadors.

Requisits: cal dur calçat còmode per caminar i cantimplora amb aigua. 

Si el temps no permet fer l’activitat en bones condicions, s’anul·larà la sortida. 


compartir

Cercador d'activitats





butlletí gaudim

Subscriu-te als nostres butlletins

Rep els nostres butlletins de Parcs, subscriu-te a l'agenda i a l'Informatiu

butlletí gaudim

Suggeriments, opinió i xarxes socials

Envia'ns els teus suggeriments, opina i visita les nostres xarxes socials