Montseny Act. gastronòmiques | Actes i presentacions | Concursos

Lliurament de premis del 6è Concurs de Receptes de la biosfera

Imatge del concurs

Horari d'inici: 17 h

Lloc: Espai Cabrera (Museu Etnològic del Montseny, la Gabella)
Carrer Major, 6
Arbúcies

Organitzadors: Reserva de la Biosfera del Montseny

Telèfon: 938 848 035

A/e: p.montseny.rbiosfera@diba.cat.

Públic a qui va dirigida l'activitat: General

Accés: gratuït

Descripció:

Des de l’any 2016 la Reserva de la Biosfera del Montseny i els ajuntaments dels pobles participants convoquen aquest concurs de receptes de cuina tradicional adreçat a tota la població, amb la finalitat de mantenir viva una part molt important de la nostra cultura, i de promoure alhora la producció i el consum sostenibles dels aliments locals.

La 6a edició del Concurs de Receptes de la Biosfera s’ha celebrat el 2022 als municipis de Tagamanent, Seva, Viladrau, Fogars de Montclús, Arbúcies i Cànoves i Samalús. Com cada any, d’entre totes les receptes guanyadores a cada poble s’ha premiat els plats i begudes que millor han recollit tant els elements de la cuina tradicional com els aspectes relacionats amb la sostenibilitat.

Lliurament dels premis

L’acte de lliurament de premis començarà a les 18 h i comptarà amb la participació del cuiner i gastrònom Pep Salsetes i de Lluís Garcia Petit, autor del llibre Cuina, societat i natura al Montseny, Reserva de la Biosfera i amb la presència d’Emili Soms, creador del Pomari de varietats tradicionals.

Prèviament a l’acte de lliurament de premis, a les 17 h, es farà una visita guiada al Museu Etnològic del Montseny, la Gabella.

Requisits activitat:

Per tal de confirmar-hi la vostra assistència, us demanem que envieu un correu electrònic a l'adreça p.montseny.rbiosfera@diba.cat. En cas que us vulgueu a afegir a la visita guiada de les 17 h, caldrà que ens ho feu saber en el mateix correu

Categories: Montseny, Act. gastronòmiques, Actes i presentacions, Concursos,