Capçalera agenda

Montseny Expos. permanents | Act. de tot l'any
de febr.
2020

Exposició permanent - El Parc Natural del Montseny. Un diàleg entre l'home i el territori

fins al 31/12/2021

Ajuntament de Montseny

Horari d'inici: de dilluns a divendres de 10 a 14 h; dissabtes de 10 a 14 i de 16 a 17 h; i diumenges i festius de 10 a 15 h.

Lloc: Casal de Cultura

Montseny

Organitzadors: Ajuntament de Montseny

Telèfon: 938 473 137

A/e: p.montseny.casal@diba.cat

Públic a qui va dirigida l'activitat: General

Accés: gratuït

Descripció:

Exposició permanent inaugurada el 24 d'octubre de 2008. L'exposició està dividida en quatre àmbits, 'De les primeres ocupacions a la crisi del mas', 'La ciutat descobreix la muntanya', 'Del temps del Patronat al Parc Natural del Montseny' i 'El futur del Parc Natural', i acull també un planell amb l'evolució de l'àmbit de protecció i tres vitrines on es mostren diferents elements corporis que il·lustren els períodes històrics d'aquesta protecció. Un petit audiovisual tanca l'exposició.

Més informació: /web/montseny/permanents#jaume_anc

Categories: general, Montseny, Expos. permanents, Act. de tot l'any,