Capçalera agenda

Exposició permanent - Les esquelles d'en Jaume

fins al 31/12/2021

Ajuntament de Montseny

Horari d'inici: El Museu es pot visitar demanant reserva prèvia al punt d’informació o bé un cop al poble, acostar-vos al punt d’informació i demanar la disponibilitat per poder-vos acompanyar.

Lloc: Casal de Cultura del poble
Passeig de les les escoles, 6
08469 Montseny

Organitzadors: Ajuntament de Montseny

Telèfon: 938 473 137

A/e: p.montseny.casal@diba.cat

Públic a qui va dirigida l'activitat: General

Accés: gratuït

Descripció:

L' exposició permanent 'Les esquelles d'en Jaume', és el resultat de la recerca de tota una vida, la d'en Jaume Traveria Vila, pastor del Montseny primer i col·leccionista apassionat després. Durant més de mig segle, en Jaume -amb la presència i l'anim constant de la seva esposa Montserrat Garriga- recuperà innombrables esquelles de diversos tipus i procedències fins conformar una col·lecció extraordinària d'aquests petits instruments sonors, associats durant segles a la vida quotidiana del pastor.

Categories: general, Montseny, Expos. permanents, Act. de tot l'any,