Montseny Concerts | Cursos i tallers | Degustacions | Educació ambiental | Expos. permanents | Fires i festes | Rutes, travesses i marxes
de juny

Fira de les Esquelles

fins al 16/06/2024

Ajuntament de Montseny

Horari d'inici: Dissabte 15 de juny a les 9 h

Lloc: Poble del Montseny

Montseny

Organitzadors: Ajuntament del Montseny

Telèfon: 938 473 137

A/e: p.montseny.casal@diba.cat

Públic a qui va dirigida l'activitat: General

Accés: gratuït

Descripció:

Fira que posa en valor els oficis lligats a la ramaderia, en concret al bestiar oví.

Programació dissabte 15 de juny

9 h: Camina amb en Joan. Ruta temàtica ''Pastures i corrals de Montseny''. Punt de trobada a l'Àrea de la Plana del Coll, Ctra. BV 5119, km 2,5, Fogars de Montclús a les 9 h. Telèfon de contacte: 626 55 14 31 (Joan Taberner).

De 10 a 12.30 h: Ruta circular pel poble de Montseny. Història, Patrimoni i Biodiversitat. Preu sortida 6 € (inclou tastet). Gratuïta per als menors de 3 anys. Cal fer reserva a info@ademc-montseny.cat o als tel. 938 482 008 / 661 959 737. Col·labora: Turisme Montseny.

19.30 h: Tast de vins, a càrrec de Bocamoll. Tast de 3 formatges del Montseny i 3 vins de cellers ecològics i biodinàmics. Tant els formatges com els vins, s'elaboren amb els llevats propis del seu paisatge, expressant l'autenticitat i personalitat del lloc on procedeixen. Buscarem les sinergies entre ells perquè l'experiència gustativa sigui la més enriquidora possible. Preu 10 €. Cal fer reserva al 638 806 299 (Pol). Data límit de la reserva: 12 de juny. Organitza: Regidoria de Turisme i l'Associació Montseny Actiu.

21 h: Sopar popular. Entrepà de xai rostit amb salsa de ceps, beguda i postres. Hi ha opció vegetariana. Preu 10 €. Cal fer reserva al 638 806 299 (Pol). Data límit de la reserva: 12 de juny. Organitza: Associació Montseny actiu.

22 h: Actuació de Yumitus amb Arrels de Gràcia. Rumba catalana.

Programació diumenge 16 de juny

De 10 a 13 h: Museu de les Esquelles. Visites guiades a l'exposició "Les esquelles d'en Jaume". Reserveu hora al Punt d'Informació de Montseny. Telèfon: 938 473 137. Col·labora: ADEMC Itineraris Pedagògics.

De 10 a 14 h: Fira artesana. Productors i artesans de la zona oferiran petites demostracions de l'elaboració dels seus productes durant tot el matí.

Exposició del procés de la llana als jardins de l'església de Sant Julià de Montseny durant tot el matí.

11 h: Taller "Fem un tapís" a càrrec de Laia Aguilà, del Talleret del Clot. Jardins de l'església de Sant Julià. Cal reserva prèvia al 663 215 701 (Cinta).

12 h: Demostració d'esquilada d'ovelles. A càrrec d'en Sixtu (esquilador). Ovelles cedides per Can Cervera.

Requisits activitat:

Preus dels tiquets: Tast de vins 10 €; Sopar popular 10 €; Tast i sopar 18 €. Data límit per a la reserva de tiquets: dimecres 12 de juny.

Categories: Montseny, Concerts, Cursos i tallers, Degustacions, Educació ambiental, Expos. permanents, Fires i festes, Rutes, travesses i marxes,

Recursos.

CartellCartell de la Fira