Montseny Actes i presentacions | Jornades tècniques

Lloc: Edifici Multifuncional del poble de Montseny
Plaça de la Vila, 11
Montseny

Organitzadors: Associació d’Empresaris Turístics del Montseny i Arremangades, dones del Montseny

Públic a qui va dirigida l'activitat: General

Accés: gratuït

Descripció:

En l’actualitat, són moltes les dones que lideren empreses turístiques dins el Parc Natural del Montseny, que gestionen alcaldies o fins i tot que hi desenvolupen projectes artístics, culturals...

L’emprenedoria és un punt comú en totes elles. Els seus esforços,però, sovint no s’han reconegut suficientment. Per aquest motiu es vol desenvolupar un esdeveniment que serveixi de punt de trobada i de coneixement al mateix temps que pugui propiciar sinergies i col·laboracions al propi territori.

A la jornada hi haurà tres taules de debat. A “El territori com a font d’oportunitats” hi participen Esther Solans (Parc de les Olors de Taradell), Montse Trias (Circ Cric) , Anna Miquel (El Porxo de Can Baixeras) i Carme Clopés (Ademc Itineraris Montseny). “La dona al món rural: emprenedoria i maternitat” comptarà amb Cristina Gil (Red Passion), Mireia Vila (Fitocosmètica Montseny) i Marissa Pelàez (Cor del Montseny). A “El paper de la dona al Parc Natural del Montseny en l’associacionisme: visió de futur” hi parlaran Núria Molas (L'Esquellot del Montseny), Núria Masnou (Alcaldessa de Montseny), Laia Aguilà (Drapard) i Cristina Candelich (Can Candelich).

Al final de l’acte també hi haurà una mostra de serveis i productes locals. La jornada compta amb el suport del Parc Natural i Reserva de la Biosfera del Montseny així  com de les Diputacions de Barcelona i Girona.

Més informació:

Associació d’Empresaris Turístics del Montseny: T. 938 482 008 – turisme@turisme-montseny.com - www.turisme-montseny.com

Arremangades, dones del Montseny: dones@arremangades.orgwww.arremangades.org

Categories: Montseny, Actes i presentacions, Jornades tècniques,