Capçalera agenda

Viladrau

Organitzadors: Espai Montseny - Ajuntament de Viladrau

A/e: espaimontseny@viladrau.cat

Públic a qui va dirigida l'activitat: General

Accés: gratuït

Descripció:

Concurs literari que té per objectiu fomentar i promoure la creació literària dels autors i autores del municipi i de la zona. A les 12h es farà l’entrega de premis i a continuació s’inaugurarà la nova Sala de Lectura.
Consulta les bases del concurs: http://www.viladrau.cat/ca/agenda/jocs-florals-de-viladrau-2021

Cartells elaborats pels alumnes de Cicle Superior de l’escola Els Castanyers.

12h Entrega de premis
13h Inauguració de la nova sala de lectura