Montseny Concursos

Biblioteca Ferran Soldevila

Horari d'inici: 00:00

Horari complet:
Les fotografies es podran enviar fins al 17 de maig a les 20 h.

Lloc: Parc Natural i Reserva de la Biosfera del Montseny

Parc Natural i Reserva de la Biosfera del Montseny

Organitzadors: Ajuntament de Santa Maria de Palautordera

Telèfon: 938 482 688

A/e: b.st.m.palautordera.fs@diba.cat

Públic a qui va dirigida l'activitat: General

Accés: gratuït

Descripció:

L’Ajuntament de Santa Maria de Palautordera de la mà de l’Àrea de Cultura i Joventut, juntament amb la Biblioteca Municipal Ferran Soldevila, l’Àrea de Turisme i l’Àrea de Medi Ambient, hem convocat la segona edició del concurs fotogràfic Montseny a la mirada per commemorar el Dia Mundial del Medi Ambient (4 de juny).

El concurs té com a objectiu captar el patrimoni humà i natural del massís del Montseny. La petjada de l’activitat humana (positiva i negativa) sobre aquest territori (agricultura, ramaderia, turisme...). Pot presentar fotografies qualsevol persona, aficionada o professional de la fotografia, independentment de la nacionalitat o lloc de residència, sempre que els seus treballs s'ajustin a les bases. Es podran presentar un màxim de 3 fotografies per persona. Caldrà indicar la ubicació exacta de la fotografia.

Hi ha dues categories:
• Categoria juvenil: de 12 a 17 anys
• Categoria adulta: a partir de 18 anys

S’estableixen els premis següents:
• Públic adult:
- 1r premi: 300 euros
- 2n premi: 150 euros
• Públic juvenil:
- 1r premi: 150 euros
- 2n premi: 75 euros

Requisits activitat:

Les persones que vulguin participar hauran d'enviar un correu únic a b.st.m.palautordera.fs@diba.cat indicant nom i cognoms, telèfon o correu electrònic i títol de l'obra. També es pot participar per Instagram amb l'etiqueta #concursfotografiapalau. Caldrà mencionar el perfil de la biblioteca @bibliosmpalautordera, l’Ajuntament @ajsmpalautordera i Medi Ambient @mediambpalau.
Les fotografies es podran enviar fins al 17 de maig a les 20 h.

Categories: Montseny, Concursos,