Rutes, travesses i marxes | Act. esportives

Horari d'inici: A concretar

Horari complet:
A concretar

Lloc: Pels carrers de la ciutat.

Lloc de trobada: Complex esportiu de Can Dragó
C/ Rosselló i Porcel, 7*11 Nou Barris 08016 Barcelona

Organitzadors: Iwalk Barcelona

Telèfon: 932 777 975

A/e: info@iwalkbarcelona.com

Públic a qui va dirigida l'activitat: General

Accés: de pagament

Preu: Entre 10& euro; i 45 euro; segons el recorregut i l'opció escollida. Consultar els requeriments.

Descripció:

Iwalk Barcelona juntament amb Eurofitnes, Crevi TV i Ecovida organitzen la primera edició de la caminada internacional de marxa nòrdica que tindrà lloc el proper dia 29 de maig de 2016.

L'organització compta amb la col·laboració de les diverses federacions, associacions i clubs de Nòrdic Walking a nivell europeu així com dels ajuntaments de Barcelona, Santa Coloma de Gramenet, Montcada i Reixac i Sant Adrià de Besòs.

Aquesta activitat pretén mobilitzar un màxim de 1000 participants que caminaran, amb bastons especialment dissenyats per aquesta activitat, des del complex esportiu de Can Dragó, pels carrers dels municipis col·laboradors, seguint tres recorreguts de diferent distància: 23km, 12km i 7km que acabaran al mateix complex esportiu. El recorregut llarg i el curt passaran pel marge dret del Parc Fluvial del Besòs.
La walkim Barcelona tindrà una component solidari amb la ONG "Sonrisas de Bombay".

Més informació: http://walkim.es/i-edicion-walkim-barcelona-caminata-internacional-de-nordic-walking/

Categories: Rutes, travesses i marxes, Act. esportives, general,