Capçalera agenda

Horari d'inici: 10.30 h

Horari complet:
10.30 Caminada 12.00 Conte

Lloc: Sant Mateu, al costat de la masia, on hi ha la hípica
Sant Mateu, al costat de la masia, on hi ha la hípica
Premià de Dalt

Lloc de trobada: Biblioteca Jaume Perich i Escala
Riera Sant Pere, 88. 08338 PREMIÀ DE DALT o Ctra. Enllaç, s/n

Organitzadors: Biblioteca Jaume Perich i Escala

Telèfon: 937 514 771

A/e: b.premiad@diba.cat

Públic a qui va dirigida l'activitat: Familiar/infantil

Accés: gratuït

Descripció:

Passejada a Sant Mateu i conte El comte de Sant Mateu, a càrrec de Gisela Llimona.
10.30 h Sortida de la Biblioteca Jaume Perich i Escala caminant fins a Sant Mateu.
12.00 h Un cop allà, Gisela Llimona ens explicarà el conte editat enguany per l'Ajuntament de Premià de Dalt i titulat El comte de Sant Mateu, escrit per Jaume Cases i il·lustrat per Carlota Solans, ambdós veïns del municipi. Cal inscripció prèvia a la Biblioteca

Requisits activitat:

Inscripció prèvia

Més informació: https://bibliotecavirtual.diba.cat/es/premia-de-dalt-biblioteca-jaume-perich-i-escala

Categories: Litoral, Diversos, Festivals i espectacles,

Recursos.