Capçalera agenda

Montnegre-Corredor | Montseny Diversos | Passejades guiades
de maig

Passejada de benestar i silenci

Aj.de Sant Celoni

Horari d'inici: 17 h

Horari complet:
de 17 a 19 h

Lloc: Itinerari de benestar i silenci

Sant Celoni

Lloc de trobada: Parc de la Rectoria Vella
Parc de la Rectoria Vella, sn

Organitzadors: Ajuntament de Sant Celoni

Telèfon: 938 670 171

A/e: turisme@santceloni.cat

Públic a qui va dirigida l'activitat: General

Accés: gratuït

Descripció:

Agradable passejada guiada per l'itinerari de Benestar i Silenci de Sant Celoni on podrem connectar amb el nostre cos i la nostra ment mitjançant senzilles pràctiques de respiració, meditació i ioga.

Requisits activitat:

Portar roba còmoda i calçat adequat.
Places limitades. Cal inscripció prèvia a www.santceloni.cat/formularis

Més informació: www.santceloni.cat/turisme

Categories: Montnegre-Corredor, Montseny, Diversos, Passejades guiades,