Capçalera agenda

Sant Llorenç-Obac Cursos i tallers
de jul.

Activitats familiars a l'exposició 'Tota pedra fa paret'

Detall cartell

Horari d'inici: 10 h

Horari complet:
de 10 a 13 h

Lloc: Casal de Cultura L'Escola
Plaça Ajuntament, s/n
Rellinars

Organitzadors: Ajuntament de Rellinars

Telèfon: 938 345 000

A/e: rellinars@rellinars.cat

Públic a qui va dirigida l'activitat: Familiar/infantil

Accés: gratuït

Descripció:

Tallers d'activitats familiars per a totes les edats sobre les construccions de Pedra Seca. Dibuixar, pintar i construir una barraca de vinya amb fècula de patata.

Requisits activitat:

A partir de 3 anys.