Capçalera agenda

Sant Llorenç-Obac Visites guiades
de nov.

Caminada per les barraques de vinya de la Baga de la Païssa

Barraca de pedra seca

Horari d'inici: 9 h

Horari complet:
de 9 a 12 h

Lloc: Sortida del Punt d'informació turística
Plaça de la Pedrera, s/n
Monistrol de Calders

Organitzadors: Ajuntament de Monistrol de Calders

Telèfon: 938 399 000

A/e: culturamonistrol@gmail.com

Públic a qui va dirigida l'activitat: General

Accés: gratuït

Descripció:

La Baga de la Païssa era un dels llocs més densament poblats de vinyes i, per tant, de barraques del terme monistrolenc. Propera al poble i ben assolellada, malgrat el seu nom, una cinquantena de cases del poble hi tenien el seu tros a parceria, la majoria amb barraca. Recuperem en aquesta ruta les més ben conservades, entre les quals se’n troben d’altres en mal estat i elements auxiliars del conreu de la vinya, com canals de reg.

ORGANITZA:
Ajuntament de Monistrol de Calders, en el marc de la Setmana de la Pedra Seca - Col·labora x paisatge
Carrer de la Vinya, 9
08275 – Monistrol de Calders (Barcelona)
93 839 90 00 | culturamonistrol@gmail.com
www.monistroldecalders.cat

Requisits activitat:

Inscripció obligatòria al telèfon de l'Ajuntament: 938 399 000 o al mail: culturamonistrol@gmail.com
(Cal indicar: nombre de participants, nom i cognoms, telèfon, e-mail)

És recomanable portar aigua i calçat còmode.

Més informació: http://www.monistroldecalders.cat/actualitat/noticies/setmana-de-la-pedra-seca.html

Categories: Sant Llorenç-Obac, Visites guiades,