Sant Llorenç-Obac Itineraris guiats | Visites guiades | Passejades guiades

d'11 a 14 h

Lloc: Ajuntament de Vacarisses

Vacarisses

Organitzadors: CIMA (Centre d'Interpretació del Medi Ambient)

Telèfon: 937 855 461

A/e: p.santllorenc.obac@diba.cat

Públic a qui va dirigida l'activitat: General

Accés: de pagament

Preu: 3€ el públic general, 2€ menors de 12 anys i jubilats

Descripció:

L'activitat consisteix en un breu recorregut pel municipi de Vacarisses on els participants puguin conèixer la seva història. El lloc de trobada estaria a l'ajuntament del poble, que ofereix una vista panoràmica dels elements que es visitaran i s’explicarà l'entorn geogràfic i geològic del poble. Tot seguit ens dirigirem a la fàbrica de Vacarisses, record de la fervent industrialització, després es visitarà la biblioteca-castell i l’església de Vacarisses on s’explicaran els seus orígens i diverses remodelacions i destruccions que ha tingut al llarg de la història. Després es baixarà pel carrer del Pou i arribarem fins a la Torrota de Vacarisses.

Categories: Sant Llorenç-Obac, Itineraris guiats, Visites guiades, Passejades guiades,